Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 9 maart 2019

Houten keuken in Almere (project 837)

Een hele poos terug verkocht ik een Snaidero Time keuken aan een klant in Zeewolde (project 334). Een hele mooie keuken waarvan toen ook een reportage is gemaakt in het blad Eigen Huis en Interieur.


De zus van deze klant is verhuisd naar Almere en heeft nu ook een houten keuken bij mij besteld (project 837). Deze keuken heeft monteur Jan Levien inmiddels geplaatst. De keuken is bijna klaar, alleen de opzetkasten boven de hoge kasten moeten nu nog gemonteerd worden.

De klant stuurde me echter al een leuk berichtje over Whatsapp. Ik vind het zelf ook wel heel mooi geworden.


Ook Jan Levien appte een berichtje over deze keuken. De vouwdeurkast bij deze klant was namelijk heel mooi geworden. We hebben de wijnglazenhouder nu in donker hout gemaakt. Net als de deuren van de keuken.


In mijn keukenshowroom staat trouwens nu zo`n donker houten keuken opgesteld. Klik hier voor de video van deze houten keuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten