Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 21 februari 2019

"mijn" Snaidero keuken in de VT-Wonen

Hehehe, ik heb `m dan nu echt binnen! De nieuwe VT-Wonen van Februari 2019. Deze keer staat er een reportage in (begint op pag. 110) over mijn project 750 (een Snaidero keuken geplaatst in Bavel).


Bij deze klant heb ik een S18 eiland gemonteerd met 3 rvs ladekasten van 120cm naast elkaar. Hieraan vast is een Corian tafel van eveneens 120cm gemonteerd (uit 1 stuk). Super gaaf natuurlijk zo`n eiland van 480cm lang!

Achter het eiland staan nog 2 wit hoogglans apparatenkasten (net als de S18) maar dan een extra werkgedeelte ernaast gemonteerd. Hierop ligt een blad van rvs. Rechts van dit werkblad staat de Amerikaanse koelkast ingebouwd in de wand. Dit net als hier in de showroom (links van de S14 showroomkeuken).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten