Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 26 januari 2019

Nieuwe keuken in de showroom (S14 opstelling)

Inmiddels is de nieuwe S14 showroomkeuken klaar. Deze keuken vervangt de Snaidero Idea40 showroomkeuken die inmiddels in Tilburg staat. De nieuwe S14 showroomkeuken heeft nu houten fronten in de kleur Coal Oak.


Het werkblad van deze nieuwe showroomkeuken is deze keer in marmer. Nu doe ik dat eigenlijk niet zo vaak, maar het leek me deze keer wel heel mooi in de combinatie met het hout. Om het toch praktisch te houden heb ik het kook-/spoelgedeelte in roestvrijstaal gemaakt. Zodoende houd je toch een zeg maar "hufterproof" keuken.

Ik hoop de video van de nieuwe keuken binnenkort op te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten