Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 15 januari 2019

Keukenbeurs in Keulen (LivingKitchen) 2019

Afgelopen maandag ben ik naar Keulen geweest voor de keukenbeurs die om het jaar daar wordt gehouden (LivingKitchen). Wel makkelijk zo dichtbij, gewoon `s morgens vroeg weg en `s avonds rond etenstijd weer terug.


Je kon zien dat de trend met ton-sur-ton keukens met keramiek door meer fabrikanten wordt opgepakt. Dus net als Snaidero doet met de Way Materia. Het probleem met dit materiaal is wel dat je een naad krijgt als je eiland wat groter wordt.

Bij onderstaande beurskeuken zie je dat dus ook. Om eerlijk te zijn vind ik dit zelf "geen pan". Ook zie je dat het motief (de adering) niet doorloopt op het blad.


Nu waren er natuurlijk nog wel meer dingen die me opvielen. Maar daar kom ik later nog wel op terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten