Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 3 november 2018

Snaidero keuken in Zeeland (project 763 in Middelburg)

Vorig jaar heb ik een Snaidero keuken in Middelburg geleverd aan de klant van project 763. De keuken staat dus inmiddels al een poosje en ik was nog steeds niet bij de klant langs geweest.


Nu is het voor mij ook niet mogelijk om bij alle klanten langs te gaan nadat de keuken is uitgeleverd, maar deze klant woont wel héél dichtbij. Ook hadden ze al een broer/zwager naar me gestuurd die inmiddels ook al een keuken bij me heeft gekocht met z`n vrouw (Snaidero keuken project 827).

De klant in Middelburg heeft een werkblad van volledig roestvrijstaal. Ik was ook wel benieuwd of ze hier blij mee waren. Je hoort soms immers mensen die het vervelend vinden als er krassen op het blad komen. Ik geef in de showroom immers garantie op krassen (ze zitten immers bij de prijs inbegrepen).



In de showroom hadden ze aangegeven graag een magnetron te hebben in de nieuwe keuken. Op mijn advies hebben ze toen uiteindelijk gekozen voor een Neff FullSteam oven. Ik wilde dus wel graag weten of ze nu, een jaar na montage van de Snaidero keuken, nog steeds achter die keuze staan.

Alle reden dus om even bij ze langs te gaan. Op bovenstaande video kunnen jullie zien hoe het is verlopen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten