Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 8 november 2018

Nieuwe S14 showroomkeuken

Onlangs is de S14 keuken uit de showroom vervangen. Deze Snaidero keuken is verkocht aan de klant van project 829 in Tilburg.

Op de vrijgekomen plaats in de showroom heb ik een donker houten keuken terug geplaatst in de kleur Dark Ash. De keuken was nét klaar toen Snaidero aan me doorgaf dat deze kleur uit de collectie gehaald wordt (er zit immers té veel kleurverschil tussen de houten deuren onderling). Dit was me zelf helaas ook al opgevallen. Gelukkig was het niet voor een keuken voor een klant, want dan was die klant niet echt blij met mij geweest.

De Snaidero houtkleur Dark Ash is dus per direct niet meer leverbaar.


Afgelopen maandag ben ik daarom naar Italië gereden om een oplossing te bespreken over deze showroomkeuken. Afgesproken is om de deuren van de hele keuken te vervangen voor een andere houtsoort. Helaas moet ik wel zo`n twee maanden wachten voordat de nieuwe deuren binnen zijn (balen met de grote "B" dus).


Uiteraard ben ik ook nog in de keukenshowroom geweest van Snaidero zelf. Ik heb het een en ander op video gezet. Ik probeer dit binnenkort wel op mijn YouTube kanaal te hebben.

Deze keer dus geen video over Italiaanse designkeukens. Ik heb wel een andere video maar die gaat over Haai. De meeste mensen denken dat je er alleen maar haaienvinnensoep van kunt maken. Maar je kunt er natuurlijk veel meer mee doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten