Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 14 september 2018

Neff kookplaatafzuigkap bij klant (T58TS6BN0)

Een poosje terug maakte ik de onderstaande video over de Neff kookplaatafzuigkap (T58TS6BN0). In m`n "praatje" had ik het over een situatie waarbij een klant een lichtstraat boven het eiland heeft.



Dat ging dus over de Snaidero keuken van project 820 in Haarlem die nu klaar is. Zoals jullie zien kan ik daar geen gewone afzuigkap ophangen. Dit is echt zo`n situatie waarbij een kookplaatafzuigkap een uitkomst is.


Het eiland staat precies onder de lichtstraat en dat is natuurlijk super gaaf. Ik hoop nog `s bij deze klant langs te gaan als de verbouwing klaar is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten