Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 20 juni 2018

Snaidero keuken in `s Heerenhoek

Deze week zijn de monteurs Jan en Joop begonnen met de Snaidero keuken van project 773 in `s Heerenhoek. Deze klant is een collega van de klant van de Snaidero keuken in Westkapelle (project 729).


Helaas was de kookplaat van de klant in `s Heerenhoek manco, hier had Neff me al voor gewaarschuwd. Toch baal ik er heel erg van. De klant heeft de keuken al heel lang van te voren besteld. Als de keuken dan uiteindelijk gemonteerd moet worden mis ik een elementje. Hoe dan ook. Ik hoop dit snel op te kunnen lossen.

De keuken voor de klant in Marokko trouwens hoop ik binnenkort op transport te zetten. Het had een hoop voeten in de aarde maar het is nu een kwestie van dagen of hooguit weken voordat de keuken de container in kan.


De klant uit Marokko heeft m`n Ola 20 showroomkeuken gekocht. In mijn showroom staat inmiddels al een nieuwe Ola 20 keuken maar dan nu in de kleur Grigio Cemento.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten