Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 26 juni 2018

Snaidero keuken in Marokko

Een poosje terug heb ik een Snaidero Ola 20 keuken uit de showroom verkocht aan een klant in Marokko. Vandaag is de keuken dan eindelijk opgehaald hier en gaat nu op transport naar de klant.


De bedoeling is dat monteur Jan Levien deze Snaidero keuken plaatst. De container zat zo vol dat Jan Levien er niet meer bij pastte. Ik stuur `m dus later met het vliegtuig als de container bij de klant is gearriveerd.

Naast keukens laden heb ik natuurlijk nog meer gedaan hoor. Vandaag heb ik de keuken orders verwerkt van project 824 en 825. Twee keukens hier in Zeeland. Eentje in Yerseke en de andere in Arnemuiden. Beide keukens zijn in een bijzondere lakkleur gespoten. De klant in Yerseke koos voor Grigio Cemento (matte micalak) en de klant in Arnemuiden Burnished Gold hoogglans.

Hier onder de rendering (computertekening) van project 824 hier op Arnemuiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten