Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 30 mei 2018

Nieuwe showroomkeuken Ola 20 (Grigio Cemento)

De vorige Snaidero Ola 20 showroomkeuken is onlangs verkocht aan een klant in Marokko (Marrakech). De nieuwe showroomkeuken wordt op dit moment geplaatst.


Ook deze keer een Ola 20 keuken, maar deze keer in een andere kleur: Grigio Cemento. Dit is een hele mooie kleur grijs met een soort metallic-effect in de lak. Ik heb dit al vaker in de showroom gehad trouwens.

Met name op een Ola 20 keuken met z`n ronde vormen komt zo`n metallic lak heel chique uit.


Bij de vorige Ola 20 showroomkeuken had ik een licht essen poot onder het blad. Deze keer heb ik voor de donkere versie gekozen. Voor de mensen die het verschil willen zien heb ik altijd de video van de vorige Ola nog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten