Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 22 mei 2018

Snaidero keuken verkocht in Marokko

Vandaag heeft de vervoerder van Snaidero de nieuwe Ola 20 showroomkeuken bezorgd. Net als de vorige opstelling heb ik ook nu weer zo`n heel groot Corian werkblad van wel 370cm lang uit 1 stuk. Wel een gedoe natuurlijk om deze uit de vrachtwagen te halen.


Ik had `s een klant die vertelde dat ik niet meer moest doen als "een pen oplichten". Nou hierboven het bewijs dat ik wel `s wat zwaarders moet tillen als een pen...

De vorige S16 showroomkeuken heb ik onlangs verkocht aan de klant van Snaidero keuken project 816 uit Marrakech. De keuken gaat dus binnenkort op transport naar Marokko.


De nieuwe showroomkeuken komt zoals gezegd in hetzelfde keukenmodel (Ola 20) maar dan in een andere kleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten