Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 16 maart 2018

Snaidero keuken in Zeeland (project 712 in Scharendijke)

Afgelopen maandag was ik wezen koken in Spaarnwoude, gisteravond ben ik wat minder ver weg geweest: Scharendijke (dat is gewoon hier in Zeeland). Ik ben op bezoek geweest bij de klant van Snaidero keuken project 712.


De klant had gevraagd of ik nog `s langs wilde komen om uit te leggen hoe de stoomoven werkt. Het is echt heel makkelijk, daarom heb ik het samen met de kinderen van de klant gedaan. Leuk hé?

Op m`n videokanaal heb ik trouwens verschillende video`s geplaatst over hoe je stoomt. Hier onder bijvoorbeeld de video over kabeljauw uit de lage druk stoomoven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten