Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 30 januari 2018

Nieuwe S100 showroomkeuken met vouwdeurkast

Sommige keukenmonteurs kunnen nét wat meer als alleen keukens plaatsen. Monteur Niklas is zo iemand. Toch wel handig. Zo heeft hij vandaag in m`n meterkast in het magazijn gewerkt om de verouderde meterkast te vernieuwen.


Ook moest er het een en ander opnieuw ingedeeld worden. De nieuwe S100 keuken in de showroom heeft immers geen hoge druk stoomoven meer. Deze aansluiting moest verzet worden naar de nieuwe S1 keuken. De video van de S100 keuken heeft nog een hoge druk stoomoven, vandaar dat ik binnenkort hier ook een nieuwe video van wil maken. Ik wacht nog op wat accessoires en dan kan ik hier ook mee verder.

Hier onder alvast een foto van de nieuwe vouwdeurkast in de S100 keukenopstelling. De hoge druk stoomoven is weg, de keuken heeft immers al een Neff FullSteam combistoomoven.


Ik heb nu de vaatwasser verhoogd ingebouwd die nu aan de bovenkant gelijk loopt aan de wijnkoeler. Onder de vaatwasser heb ik nu ruimte voor bakblikken en zo. Het werkblad is daardoor wel vrij hoog gekomen. Dit gebruik je dus niet echt als werkblad maar meer als afzetruimte voor je apparaten en/of smartphones.



Eventueel kan de vouwdeurkast ook anders natuurlijk. Hier boven daarom de video van een van de eerste vouwdeurkasten die ik heb gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten