Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 26 oktober 2017

Snaidero keuken in Surrey (project 713)

Voor een klant in Guildford (Surrey in Engeland) heb ik enige tijd terug een Snaidero keuken geleverd (project 713). Deze keuken is geplaatst in een oud Victoriaans huis met een laag plafond.

Ik heb de keuken bij deze klant enkel afgeleverd. De klant heeft de keuken zelf laten monteren door hun eigen (Poolse) werkmensen.


Nu ben ik er persoonlijk niet zo`n voorstander van eigenlijk dat mensen keukens zelf monteren. Maar bij deze klant is het uiteindelijk toch goed gekomen.

Alleen (net als bij de klant in Manchester) is het met de afzuigkap anders gegaan dan ik had bedoeld helaas (de monteur heeft de papieren niet gelezen). Er hangt nu een een "pukkel" boven het eiland in plaats van een net verlaagd plafond.


Nog wel een paar andere dingetjes zijn anders gegaan als hoe het hoort, maar als de klant tevreden is moet ik maar m`n mond houden. Het belangrijkste is dat de klant tevreden is en dat is ze.

De klant gaf aan de Neff FullSteam oven vaak te gebruiken. Ook de barbeque grill en Teppan Yaki wordt regelmatig gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten