Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 7 juli 2017

Snaidero keuken in Groningen (project 764)

Vanmorgen is de keuken van Snaidero project 764 op transport gegaan. Deze keuken wordt geplaatst in Wagenborgen (Groningen). De keuken is ingepland bij monteur Niklas.


Dan nog even wat anders. Het mosselseizoen is weer begonnen, dus ook bij mij thuis. Zelf heb ik een hogedruk stoomoven in de keuken. Hierin maak je heel snel mosselen klaar.


Hier onder de video over het bereiden van mossels in de hogedruk stoomoven (heb ik heel lang geleden eens gemaakt).



In de FullSteam oven kun je natuurlijk ook de mosselen klaar maken. Deze stoomoven staat standaard al op 100 graden. Je doet de mosselen in een gaatjespan (ik zou een grote stoomoven pan er onder zetten voor het lekvocht). De mosselen zijn klaar zodra ze allemaal open staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten