Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 9 januari 2017

Snaidero keuken in Middelburg

Vorige week heeft monteur Niklas de keuken gemonteerd van Snaidero project 739 in Middelburg (Zeeland). Deze greeploze keuken is in mat wit gespoten en heeft een werkblad van wit corian.

Bij een Corian werkblad verkoop ik in de regel een onderbouw spoelbak van roestvrijstaal. Zo ook bij deze keuken. Deze klant heeft gekozen voor de strakke V50 spoelbak (waar je dus een oven bakblik in schoon kunt maken).


De keuken is best wel strak (greeploos en alles wit). Maar dit heeft de klant bewust gedaan omdat ze een visgraat houten parketvloer hebben gelegd in de keuken. Dit is natuurlijk wel een mooi contrast.


Ik hoop binnenkort bij deze klant langs te gaan om met ze te gaan koken (heb nog een hele lijst met klanten waar ik eigenlijk nog naar toe zou moeten). Deze klanten hebben al een paar keer bij mij in de showroom gekookt, daarom vind ik het wel extra leuk om nu ook een keer in hun nieuwe Snaidero keuken te gaan koken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten