Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 12 januari 2017

Sous-vide koken met Neff

Volgende week is het weer beurs in Keulen (de "Living Kitchen"). Zelf hoop ik er ook heen te gaan. Neff gaat er bijvoorbeeld het nieuwe "sous-vide" koken laten zien. Nu we allemaal zo`n beetje gewend zijn geraakt aan koken met stoom gaat Neff het niveau dus nog wat verder omhoog brengen. Ik ben benieuwd en laat me graag verrassen.


Nu heb ik persoonlijk het idee dat veel klanten nog steeds niet goed weten wat ze nou met stoom moeten gaan doen, dus ik denk dat "sous-vide" nog even wat te hoog gegrepen is voor veel mensen. Maar aan de andere kant lijkt me het heel leuk om ook hier weer mee aan de slag te gaan. En als jullie er anders over denken als ik dan hoor ik dat trouwens graag!



Voor de mensen die graag meer willen weten over koken met stoom, op m`n Youtube kanaal staat een afspeellijst met kookvideo`s. Hierboven een voorbeeldje van zo`n video. Ik doe gewoon simpele dingetjes om duidelijk te maken hoe je werkt met stoom.

Hoe dan ook. Naast Neff staan er natuurlijk meer bedrijven op de beurs in Keulen. Bijvoorbeeld andere apparatenmerken, keukenfabrikanten etcetera. Altijd leuk om even rond te neuzen toch?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten