Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 3 januari 2017

Snaidero keuken in Maasland

Inmiddels is de kerstboom alweer opgeruimd en is het jaar 2017 toch echt begonnen. Bij deze wil ik jullie allemaal een voorspoedig 2017 toewensen!

De showroom is nu weer gewoon open, dus "business-as-usual".

Over de "business" gesproken, vorige week was monteur Jan Levien bij de klant van project 730 in Maasland. Deze klant heeft nu voor de derde keer een keuken bij me gekocht!

De eerste keer was dat een Snaidero Time keuken voor in een woning in den Haag (project 260). Zoals jullie zien was dit een eilandkeuken met Neff inbouwapparaten en een hoge druk stoomoven.


Toen de klant ging verhuizen naar Maassluis mocht het allemaal wat strakker. Dit werd de Snaidero keuken van project 533 in hoogglans lak.

Ook hier weer een eilandkeuken met apparaten van Neff en een hoge druk stoomoven.


Ook het huis in Maassluis werd verkocht. De klant had nu een grotere woning gevonden in Maasland en ook daar mocht ik een nieuwe keuken leveren. Ook dit keer weer een Snaidero keuken met inbouwapparatuur van Neff, maar dan nu natuurlijk de nieuwe lijn. De hoge druk stoomoven hebben we deze keer gewoon meeverhuisd vanuit de vorige woning (in het "gat" van de oude keuken zit nu een bijpassende Neff magnetron).


De keuken in Maasland (Snaidero keuken project 730) is nét weer iets strakker als de vorige versie. Zo is de kleur iets witter geworden (Bianco Artico hoogglans) en is het eiland in echt roestvrijstaal hoogglans in plaats van grijs hoogglans lak.

In de nieuwe keuken is het werkblad gemaakt van Corian en niet meer van wit composiet. Het Corian is qua rand net even wat strakker en voelt ook wat fijner/luxer aan.


Ik hoop binnenkort nog even bij deze klant langs te gaan. Ik had de klant net nog even aan de telefoon en ze zei dat ze het fijn vond als ik de Neff FullSteam oven nog een keer goed wil uitleggen voor haar.

Nu verkoop ik iets te veel keukens om elke klant persoonlijk de apparaten thuis uit te leggen. Vandaar dat ik apparaten zoals de Neff FullSteam oven op video uitleg. Bijvoorbeeld onderstaande video over het gebruik van de kerntemperatuurvoeler in de oven.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten