Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 20 januari 2017

Showroomkeuken vervangen

Een paar jaar terug verkocht ik een Snaidero showroomkeuken in mat wit (hier de project pagina van deze Snaidero keuken). De klant is gelukkig nog steeds heel blij en trots op deze voormalige showroomkeuken. Gisteravond hadden ze me getagd in onderstaand berichtje op Instagram.


Binnenkort wil ik weer andere showroomkeukens vervangen. Ik heb altijd graag alles jong en fris in de showroom. Vandaar dat ik bijvoorbeeld de S100 showroomkeuken wil gaan vervangen door een nieuwe versie. Dit is de keuken van onderstaande video.



De S100 keuken is nu precies 1 jaar oud, de apparaten zijn echter tussendoor al een keer vervangen (er is mee gedemonstreerd). Voor wie het leuk vindt, hier het berichtje over het verwisselen van de vorige S100 showroomkeuken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten