Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 28 januari 2017

Snaidero keuken in Veere (2)

Een jaar of 10 terug verkocht ik een Snaidero keuken aan een klant in Veere. Dit was een mat gelakte eilandkeuken met onder andere een hoge druk stoomoven.

Vanmorgen stonden deze klanten hier in de showroom samen met hun buren. De buren gaan een nieuw huis bouwen en hebben dus een nieuwe keuken nodig. Ze werden dus meegenomen naar m`n showroom want dat moesten ze toch beslist gezien hebben (bedankt hoor!).


Enfin, ze hebben geluncht hier bij mij en de offerte hoop ik na het weekend te gaan maken. Het wordt een aangepaste S10 keukenopstelling. Het kookeiland komt als het ware haaks op de hoge kastenwand te staan, net zoals de Snaidero keuken van project 729 in Westkapelle.


Gisteren had ik ook al zoiets. Vrienden van de klant van Snaidero keuken project 613 in Middelburg hebben een nieuwe Snaidero keuken bij me gekocht. Dit wordt project 759 (ook in Middelburg).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten