Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 3 oktober 2015

Vis uit de stoomoven; kabeljauw

Vorig jaar heb ik een video gemaakt over het maken van kabeljauw in de stoomoven. De video had ik opgenomen op de ARM-46 uit Arnemuiden en Jordy heeft voor mij een vers gevangen kabeljauw gefileerd voor op de video.



We hadden afgesproken dat Jordy het ook eens hier in de keukenshowroom zou komen proberen en vandaag is het er echt van gekomen. Daareven is hij hier geweest om kabeljauw te proberen uit de stoomoven. Hij had z`n vrouw en kinderen meegenomen.

De ARM-46 vist nu op garnalen, vandaar had Jordy voor mij nog Hollandse garnalen meegenomen. Bedankt hoor!


Voor wie het leuk vindt, hier ook het linkje van zeetong uit de stoomoven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten