Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 1 oktober 2015

Snaidero keuken in Den Haag

Robbert en ik zijn gisteravond nog naar den Haag geweest voor de keuken van Snaidero project 680.


Er moest nog 1 rvs deurtje vervangen worden onder garantie (klant had zelf niet gezien waarom haha), daarom had ik Robbert meegenomen om het nieuwe deurtje te monteren.


Om de apparaten van de keuken uit te leggen heb ik ook met de klant gekookt. Altijd leuk in zo`n mooie keuken.


Persoonlijk vind ik het prachtig, zo`n strakke Italiaanse design keuken in zo`n monumentenpand. De houten visgraatvloer contrasteert natuurlijk heel goed bij het strakke roestvrijstaal. Doordat we de spiegelplinten hebben gebruikt lijkt de vloer door te lopen onder de keuken (kijk maar bij de lades). Hierdoor zweeft de keuken ietwat.


Zoals jullie zien heb ik bij de S100 keuken van deze klant de S100 roestvrijstalen inbouwapparaten ingebouwd. Dit zie je ook op de onderstaande video van de S100 keuken. In de huidige showroomopstelling S100 heb ik nu de zwarte apparaten van Neff ingebouwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten