Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 13 oktober 2015

Snaidero keuken in Castricum

Normaal gesproken ben ik op zondag en maandag vrij. Gistermiddag was de uitzondering op de regel want ik ben een keuken wezen inmeten in Castricum. De woning van Snaidero keuken project 671 is nu bijna klaar en ik mocht van de aannemer de bouw op om de keuken in te meten.


De ruimte is toch iets anders als van te voren bedacht. Ik hoop vandaag dus het keukenplan voor de klant aan te passen. Op de terugweg vanuit Castricum ben ik ook nog even wezen kijken bij Intermat in Mijdrecht. Vóórdat ik in 2001 m`n eigen keukenshowroom ben gestart heb ik daar namelijk gewerkt in loondienst. Ik had er een paar foto`s gemaakt. Zoals deze greeploze Bulthaup keuken in wit ton-sur-ton.


Toch wel leuk om met je ex-collega`s even bij te praten. Het bedrijf Intermat is heel anders als mijn bedrijf. Ik doe eigenlijk alleen particuliere klanten.

Intermat doet juist ook heel veel projectmatig (dus via aannemers). Ze hebben het nu heel druk omdat de projectmarkt heel hard aantrekt nu. Ook hebben ze recent een andere keukenshowroom overgenomen (Goedhart). Wel leuk om te horen dat het goed met ze gaat.


Tenslotte ben ik nog wezen eten bij de klant van Snaidero keuken project 281 in Kudelstaart. Een aantal jaren terug heb ik daar een Snaidero keuken geleverd, maar nog steeds veel contact mee. Deze klant verzorgt tegenwoordig m`n installatietekeningen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten