Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 6 oktober 2015

RVS keuken met zwarte/witte muur

Hier in de showroom heb ik de muren antraciet geverfd. Om het rustig te houden qua sfeer heb ik dat ook op de muur rondom de S100 showroomkeuken gedaan.

An sich ziet dat er natuurlijk prima uit en het matcht goed bij de zwarte inbouwapparatuur.


Om heel eerlijk te zijn vind ik de S100 keuken met een witte muur nóg iets mooier. Hieronder daarom een foto van de S100 opstelling bij een klant thuis (keuken project 680 in den Haag).

Je ziet dat er ook wat voor te zeggen is om juist een witte muur bij de S100 keuken te combineren. Het corian werkblad en de barkrukken zijn immers ook wit.


Tenslotte nog een idee wat ik bedacht heb met een klant hier in de showroom afgelopen zaterdag. Het Corian werkblad op normale tafelhoogte combineren bij het keukenblok. Zie onderstaande tekening die ik voor klant heb gemaakt. Ik vond het wel een leuke variatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten