Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 28 oktober 2015

Snaidero Ola 20 keuken in Grigio Cemento

Daarnet ben ik nog even bij Jan en Joop langs geweest. Ze zijn hier in Arnemuiden een Snaidero Ola 20 keuken aan het monteren. Ze hebben wat naleveringen graniet ingemeten (vensterbank en tafelblad) en ik heb even het inmeetrapport opgehaald zodat ik het voor klant kan bestellen.


Zoals jullie op de foto kunnen zien heeft deze klant twee compacte Neff apparaten in de hoge kastenwand. Met compact bedoel ik 45cm hoog, Neff heeft immers ook hogere apparaten van 60cm hoog. De klant heeft nu twee ovens. Het zijn echter combinatie ovens.

De ene oven heeft een combinatie met magnetron en de andere met een (FullSteam) stoomoven. De vaatwasser is juist op hoogte gemonteerd onder de FullSteam oven. Hierdoor hoeft klant niet meer te bukken bij het in- of uitladen van de vaatwasser.

De klant heeft gekozen voor een zwart granieten aanrecht en antraciet voor op de muur van de hoge kasten. Hier past de nieuwe Neff lijn natuurlijk heel goed bij omdat dit ook zwart is en niet meer rvs.


Bekijk meer foto`s van Snaidero Ola 20 keukens op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten