Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 14 oktober 2015

Snaidero keuken in Zeeland

Zoals ik afgelopen zaterdag al schreef, Jan en Joop zijn nu aan het werk hier op Arnemuiden (Snaidero keuken project 686). Vóórdat de nieuwe Snaidero Ola 20 keuken bij die klant geplaatst kan worden moet er echter heel wat gebeuren.

De klant wilt bijvoorbeeld meer licht in de keuken hebben. Er zaten twee ramen in de keuken, maar Jan en Joop maken hier 1 groot raam van.


Naast het raamkozijn worden ook de vloer en het plafond door de mannen aangepakt.

Daarnet ben ik nog even bij de mannen wezen kijken. Ik denk dat ze volgende week wel aan de nieuwe Snaidero keuken kunnen beginnen.


Volgende week hopen we trouwens ook nog een andere Snaidero Ola 20 keuken uit te leveren. Dit is Snaidero keuken project 690 in Rotterdam.

Hoe dan ook, beide keukens zijn nog niet klaar. Vandaar dat ik foto`s bij dit berichtje heb gebruikt van een eerder gerealiseerde Snaidero Ola 20 keuken, project 566 in Barendrecht.


Klik hier voor de showroomopstelling Snaidero Ola 20.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten