Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 7 oktober 2015

Koken bij klant (keuken in Monster)

Vanavond hoop ik naar Monster te gaan om de klant te bezoeken van Snaidero keuken project 675. De keuken is nu al even in gebruik en de klant vindt het fijn als ik even langs kom voor de tips-and-tricks van de Míele hoge druk stoomoven.


Het is voor mij geen doen om bij elke klant langs te gaan voor kookles, vandaar dat ik ook dingetjes op video heb gezet. Hier onder bijvoorbeeld de video van Zeeuwse mossels uit de hoge druk stoomoven.



Omdat ik niet al te laat bij de klant wil aan komen hoop ik hier wat vroeger weg te gaan. De showroom is dus vanaf 17:00u dicht vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten