Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 14 april 2014

Snaidero Ola keuken in wit hoogglans lak

Toen de vorige Ola (de Ola 2000) werd vervangen door de Ola 20 kon ik geen hoogglans Ola keukens meer verkopen. Snaidero levert de Ola 20 immers alleen in mat lak en micalak (is een soort zijdeglans). Tijdelijk biedt Snaidero de Ola nu opnieuw in hoogglans lak aan, dit ter gelegenheid van het 25 jarig jubileum van de samenwerking tussen Snaidero en Paolo Pininfarina.


Zoals ik vorige week al schreef, deze jubileum Ola heet de Ola 25 en hier worden maximaal 84 keukens van gemaakt (de eerste 2 zijn hiervan al verkocht aan m`n collega Samir in Moskou). Nogmaals, het gaat hier dus om een gelimiteerde versie.

2 opmerkingen:

  1. Wow dat is een fantastisch ontwerp, ik wil graag zo'n keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Esther! Ik wil `m ook heel graag voor in de showroom!

      Verwijderen