Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 4 april 2014

Snaidero Ola 25 keuken (vervolg)

Zoals afgelopen dinsdag beloofd hier nog een paar foto`s van de Ola25 keuken. Volgende week op de beurs hoop ik meer te weten te komen over deze Snaidero keuken.


Op de foto lijkt het namelijk dat het werkblad van deze keuken uit 1 stuk is. Nu kan dit natuurlijk met photoshop gedaan zijn, want normaal gesproken kan zo`n werkblad niet uit 1 stuk geleverd worden. Toevallig had ik afgelopen dinsdag nog zo`n Ola werkblad bij een klant geleverd, maar daar hebben we de naad door de kookplaatsparing laten vallen. Hierdoor is de naad practisch niet meer zichtbaar. Dit Ola werkblad van project 622 is trouwens een werkblad waar ik echt supertrots op ben, dus hier kom ik nog wel op terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten