Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 2 april 2014

Snaidero Ola 20 keuken van project 622

Gistermiddag is het werkblad gemonteerd van de Snaidero Ola 20 keuken van project 622. Ik had beloofd om nog even een foto te plaatsen, bij deze dus. Het is nog niet een je-van-het foto, die komt nog wel als de omgeving van de keuken ook klaar is.


De lamp bij de Ola "Boomerang" (zo heet het tafeldeel) moet bijvoorbeeld nog opgehangen worden. Ook de glazen achterwand met verlichting moet nog worden geplaatst (komt bij het kookgedeelte). Vanmorgen is de schoonmaakploeg begonnen in de woning van klant, ze gaan nu verhuizen.


Binnenkort hoop ik bij de klant van deze Ola 20 langs te gaan voor de kookles. Over kookles gesproken, vanmiddag hoop ik iets eerder de stoppen want ik heb afgesproken om vanavond te gaan koken bij de klant van project 616 in Hooglanderveen. Een Snaidero Time keuken in de kleur Teak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten