Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 24 september 2013

Foto`s mosselavond van vorige week

Vorige week vrijdag had ik de mosselavond hier in de showroom, super gezellig en heel leuk om te doen. Ik had nog geen tijd gehad om iedereen persoonlijk te bedanken (het was erg druk), maar ik heb het echt heel erg gewaardeerd dat al die klanten langs zijn geweest. Sommige mensen hebben echt uren in de auto gezeten, nogmaals dank hier voor. Ook Jan en Joop (de monteurs) vonden het super dat ze zoveel klanten weer zagen. Sommige hadden ze al een poos niet gezien, andere waren net ingepland om bijv. de week er op te gaan beginnen zoals deze klant uit Velserbroek.
Zo`n avond organiseren doe je niet alleen, dus daarom wil ik ook Ben van Velsen (de wijn), Léon (de kok van Neff), Leonie (de mevrouw van de bediening) en last-but-not-least Addy (klant die zo`n 10 jaar geleden een keuken met stoomoven bij me heeft gekocht en me vaak helpt bij dit soort "events").
Tenslotte natuurlijk nog voor het bedrijf De Roem van Yerseke, ze hebben echt super goede mossels afgeleverd hier. In totaal hadden ze van "de Roem" 65 kilo geleverd, hier is zo`n 60 kilo op de mosselavond geconsumeerd (Léon had per ongeluk ook nog mosselen mee genomen, dus er is wel meer gebruikt). Het restant heb ik maar met de laatste gasten mee gegeven die zelf ook een hoge druk stoomoven thuis hebben. Foto`s van de mosselavond staan trouwens op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten