Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 12 september 2013

Druk dagje vandaag

Daarnet is de chauffeur van Snaidero Italië hier weer nieuwe keukens wezen lossen. De keukens staan weer lekker binnen zodat de jongens de komende week weer vooruit kunnen. Morgen hoopt m`n transporteur de eerste spullen weer weg te brengen. Eerst de Bulthaup noodkeuken naar Bergen op Zoom en daarna de keuken van project 612 in Roosteren (Limburg). De andere keukens moet ik nog even op voorraad houden omdat de klanten nog niet zover zijn.
Heel veel Neff en Míele showroom apparaten heb ik de laatste dagen uitverkocht. Deze apparaten heeft Steef vandaag vervangen door het nieuwere opvolgende model. Zo heb ik nu de nieuwe T54T97N0 extra brede inductiekookplaat met wel drie FLEX zones in de S18 showroomkeuken. Ook had ik nog verschillende T44T63N0 inductiekookplaten verkocht en eveneens kunnen vervangen naar het opvolgende model (de Neff T54T55N2 met dubbel flex inductie). Op dit moment is Steef nog bezig met de deuren van de nieuwe S20 showroomkeuken. De nieuwe keuken wordt volledig ton-sur-ton roestvrijstaal. Het werkblad is dus exact dezelfde kleur als de deuren etc.
Ook volgende week nog verwacht ik Steef in de showroom. Ik heb een paar Snaidero Spring eilandafzuigkappen besteld, eentje er van wil ik in de showroom gaan op hangen. M`n klanten die zo`n afzuigkap hebben gekocht bij me zijn razend enthousiast, het wordt dus tijd om er wat meer mee te gaan doen. Voor mezelf heb ik gekozen voor een Spring afzuigkap in het wit (eentje met bipolaire ionisatie dus en niet de rvs versie op recirculatie). Ik hoop dat het lukt om de Spring afzuigkap op tijd op te hangen vóór de mosselavond want eind volgende week vertrekt Steef naar Suriname om daar de S12 keuken te monteren bij Carla (hier onder een foto van de S12 keuken hier in de showroom).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten