Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 21 september 2013

Artichoke keukenverlichting boven je eiland (2)

Een poosje terug schreef ik over verlichting boven keuken eilanden. Ik had toen o.a. geschreven over de Artichoke lamp. Inmiddels heb ik zo`n Artichoke gekocht voor in de showroom hier. Ik ben er wel heel blij mee.


Gisteren nét voordat de mosselavond begon had ik mijn eigen Artichoke in de showroom opgehangen (met hulp van een klant want Jan en Joop waren nog bij een klant van me aan de slag). De mosselavond an-sich trouwens was super gezellig. Echt heel leuk en iedereen heel erg bedankt voor de komst! De foto`s van de mosselavond komen op deze pagina te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten