Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 7 september 2013

Showroomkeuken in Grigio Cemento

Een paar weken terug heeft monteur Steef de nieuwe Ola 20 showroomkeuken geplaatst. Deze showroomkeuken is in een hele speciale lak afgewerkt die ze bij Snaidero micalak noemen. Zo`n micalak zit eigenlijk een beetje tussen matte lak en hoogglans lak in. Er zit toch iets "extra`s" in ten opzichte van een normale matte lak. Snaidero heeft verschillende kleuren micalak, die van mij heet Grigio Cemento. Een andere micalak is bijvoorbeeld Bianco Nordic of Grigio Piombo (in gewoon Nederlands heet dat lood grijs, maar dat klinkt wat minder exotisch).
Met m`n eigen fototoestel kreeg ik het "mica-effect" heel lastig op de foto. Je ziet gewoon niet goed op de foto hoe speciaal het mat metallic is. Ik heb daarom een fotograaf gevraagd om met een professionele camera een poging te wagen. Ik kreeg deze 2 foto`s. Nog steeds niet helemaal naar m`n zin, maar we gaan binnenkort een herkansing doen met beter materiaal (en een statief). De officiele Snaidero foto`s van de Ola 20 in Grigio Cemento staan trouwens bovenaan op deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten