Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 14 september 2013

Kleuren micalakken voor Snaidero keukens

De laatste tijd heb ik een paar berichtjes geplaatst over de Ola 20 keuken in Grigio Cemento Micalak. Je zou misschien denken dat de Snaidero Ola niet in andere kleuren werd verkocht, maar dat is natuurlijk niet waar. Qua micalakken heeft Snaidero verschillende kleuren: Bianco Nordic, Grigio Cemento, Grigio Piombo, Rosso Rubino, Blu Siderale en Nero Extra. De Ola 20 in Barendrecht laatst was bijvoorbeeld in Bianco Nordic.
De klant in Barendrecht is net verhuisd naar de nieuwe woning en belde me daarom vanmiddag om nog eens langs te komen op de koffie. Binnenkort hoop ik daar dus mooie foto`s te maken. Voor nu dus even wat andere foto`s geplaatst van een Ola 20 keuken in Bianco Nordic micalak.
Voor de compleetheid ook nog een paar andere kleuren voor de Ola 20, hieronder bijvoorbeeld de kleur Nero Extra (die kleur had ik op het eiland van m`n vorige Ola 20 hier in de showroom). De vorige Ola 20 showroomkeuken hoop ik binnenkort te gaan monteren bij een klant in Italië, maar de aannemer daar loopt helaas uit (het is ook overal hetzelfde wat dat betreft).
Een andere kleur Micalak is zoals gezegd Grigio Piombo. Deze kleur heb ik verkocht op de Italiaanse design keuken van project 608. Ook bij die klant loopt de aannemer uit met de verbouwing, ik verwacht dat Steef over een paar maanden daar wel de keuken mag gaan plaatsen.
Tenslotte nog een foto van de kleur Grigio Cemento zoals ook m`n eigen Ola 20 showroomkeuken. Van de andere twee micalakken (Rosso Rubino en Blu Siderale) heb ik nog nooit een keuken verkocht. Uiteraard heb ik wel de monsters hier liggen hoor. Voor alle duidelijkheid, de micalakken kunnen gelakt worden op bijna alle keukens die ik verkoop (dus niet alleen Ola 20). Het enige "probleem" is dat het wat minder voordelig is als een normale lak van Snaidero. Reken op zo`n 30% toeslag boven bijvoorbeeld de Bianco Artico hoogglans lak, (dit is enkel op de kasten natuurlijk, dus niet op de bladen en de apparaten).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten