Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 18 september 2013

Keuken in Grigio Cemento opgeleverd in Limburg

Jan en Joop hebben gisteravond keuken project 612 in Roosteren afgerond. Deze nieuwe keuken in Grigio Cemento is klaar (zie foto hier onder). De klant is er gelukkig erg blij mee, daarnet kreeg ik dit berichtje per mail (bedankt!):
De keuken staat en hij is GEWELDIG! Jan en Joop hebben geweldig gewerkt. Klasse! Ik ga nu poetsen en uitproberen.
Inmiddels zijn de mannen weer terug in Arnemuiden. Ze willen vanmiddag beginnen met keuken project 617 in Wemeldinge.
Gisteren heeft de transporteur de Snaidero keuken van project 617 bezorgd bij klant. Ik vloog er gistermiddag net boven en maakte bovenstaande foto. Gisteren had ik namelijk m`n praktijkexamen voor m`n Nederlandse vliegbrevet (voorheen had ik alleen een Amerikaans vliegbrevet). Veel klanten vinden het leuk om over hun eigen huis te vliegen zoals bijvoorbeeld deze (andere) klant uit Wemeldinge. Vanaf 8 april volgend jaar zou ik dat niet meer mogen doen met mijn Amerikaanse vliegbrevet en daarom moest ik om een nieuw Nederlands/Europees vliegbrevet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten