Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 5 oktober 2024

#snaideroontour @Filipijnen

Enkele weken terug had ik de video gepost van het zetten van de Snaidero keuken in het huisje van mijn vrouw in de Filipijnen.

Deze week heb ik nog een video die is opgenomen in de Filipijnen, voorlopig de laatste. Nu weer back to reality 😀.



De afgelopen week trouwens is de vervoerder van Snaidero weer keukens wezen lossen hier. Deze keukens hoop ik de komende weken uit te kunnen leveren.

In de regel komen keukens vroeger binnen dan de klanten achteraf willen. Met andere woorden, bijna altijd lopen aannemers uit op de gemaakte planning. Zodoende dat de meeste keukens hier altijd nog een poosje in de opslag staan.

Voor Donderdag as. verwacht ik weer zo`n vrachtwagen met Snaidero keukens. Gelukkig zit er dan in elk geval 1 Snaidero keuken bij die gelijk weg kan (project 1167 in Weesp), de rest gaat in opslag.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten