Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 18 januari 2024

Keukens op Arnemuiden

Vanmorgen lag er toch eindelijk een beetje sneeuw hier op Arnemuiden. Niet genoeg om Lea met de slee naar school te brengen, maar toch wel een heel klein beetje winter wonderland.














Over Arnemuiden gesproken, daar staat niet alleen mijn keukenshowroom maar ik lever er ook keukens natuurlijk.

Gisteren heb ik de Snaidero keuken van zowel project 1122 hier ingemeten bijvoorbeeld. Dit is een Snaidero Ola keuken voor in een nieuwbouw woning.














De klant van project 1122 laat ook weer een woning achter. In die woning mag ik de Snaidero keuken van project 1141 plaatsen. Deze heb ik gisteren eveneens ingemeten. Dit wordt een Snaidero Way, dat is eigenlijk dezelfde keuken als de Snaidero Ola maar dan zonder de ronde kasten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten