Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 20 oktober 2023

Snaidero keuken project 1135

Tien jaar geleden verkocht ik een witte Snaidero keuken met rvs blad aan de klant van project 592 in Middelburg. Inmiddels zijn we weer tien jaar verder en gaat de klant opnieuw verhuizen. Nu naar een appartement eveneens in Middelburg.

Ze hebben vandaag weer een Snaidero keuken uitgezocht bij me (project 1135). Het wordt een hoekopstelling in Verde Alpi micalak. Verde is groen en Alpi snapt iedereen wel. Dus Alpengroen.

De klant wilde weer eens wat anders als standaard wit. Het RVS blad was wel goed bevallen, dus dat hebben ze opnieuw bij me besteld.

Tien jaar geleden maakte ik nog geen video`s bij klanten thuis. Wel begon ik toen net met dit blog en video`s maken. Hier onder zo`n oude video van een Snaidero keuken hier in de keukenshowroom.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten