Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 4 augustus 2021

Snaidero keuken in Limburg (project 963)

Een poosje terug heb ik een Snaidero keuken geleverd in Limburg; project 963 in Reuver.

Deze keuken heeft Jan Levien toen voor me gemonteerd.

























De klant heeft een S10 keuken als wandopstelling bij me gekocht.

Dus een hoge kasten wand met Neff apparaten en een vouwdeurkast tegen de ene muur en een kook-/spoeldeel tegen de andere muur.

























Bij het kook-/spoeldeel is ook een Corian keukentafel gemaakt.

Ook de bijpassende krukken heb ik bij de tafel mee mogen leveren.
























De Snaidero keuken bevalt zo goed dat de klant ook voor in de woonkamer Snaidero kasten besteld heeft. Deze heb ik onlangs bezorgd. Jan Levien hoopt dit zeer binnenkort te gaan monteren.

Afgelopen weekeinde is de klant uit Limburg hier in Zeeland geweest. Ze zijn daarom ook nog mee geweest met mijn Cessna vanaf het vliegveld hier op Arnemuiden. Leuk hé?!
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten