Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 19 mei 2017

Wandafwerking in de keuken

Vandaag kwam de klant van Snaidero keuken project 759 in Middelburg in de showroom. Ze kwamen barkrukken ophalen voor hun nieuwe keuken en vroegen gelijk nog om ideetjes voor de afwerking van een "lege" muur.

Zelf heb ik hier in de keukenshowroom ook zo`n situatie bij de S20 showroomkeuken. Daar is een fotobehang geplakt met daarop een Fiat 500. Het is immers een keukenshowroom met Italiaanse design keukens.


Nu kan ik me voorstellen dat je thuis iets "behoudenders" op de muur wilt. Ik vind persoonlijk bomen dan een goed idee.

En ik kreeg via weer iemand anders onderstaande voorbeeldjes. Misschien heeft iemand er wat aan.


Je vindt de foto`s hier terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten