Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 16 februari 2017

Snaidero keuken in Zeist (project 735)

Vorige week heeft Niklas de Snaidero keuken van project 735 in Zeist opgeleverd.


Het gaat om een S100 keuken opstelling die ietwat is aangepast. Zo is de inductiekookplaat vergroot naar de 90cm versie Neff T59TS61N0.

Ook is er een extra compacte oven ingebouwd in de vouwdeurkast (boven de vaatwasser). Ik vind dit zelf heel handig omdat je de FullSteam oven niet als oven kunt gebruiken als deze als stoomoven in gebruik is.

Stel je bijvoorbeeld voor dat je groente aan het stomen bent in de FullSteam (stoom) oven en je wilt nog een kippetje grillen. Nou dat doe je dan in de extra oven die in de vouwdeurkast is ingebouwd.

Over groente stomen gesproken. Toevallig heb ik dat net gedaan voor een klant uit Langeraar die 16 jaar terug een Snaidero keuken bij me gekocht heeft. Ze waren naar m`n showroom gekomen om te kijken hoe het met me gaat. Wat lief hé! Ik heb dus even een lunch voor ze gemaakt met de stoomoven.


Groenten maken in de stoomoven is natuurlijk super makkelijk. Hieronder bijvoorbeeld de video over het maken van asperges in de Neff FullSteam (stoom)oven.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten