Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 25 mei 2016

Snaidero Ola keuken

Gisteravond heel laat doorgewerkt om een keukenplan voor een klant uit Singapore klaar te maken. Een Snaidero Ola keuken met Corian werkblad.


Ik vond de tekening eigenlijk best wel goed gelukt, vandaar dat ik hem toch even met jullie wilde delen.

Wie er ook tot heel laat heeft doorgewerkt gisteren (3:00u) is monteur Niklas. Hij wilde graag vanmorgen vroeg beginnen bij de Snaidero keuken van project 691.

Helaas had hij niet veel geluk want op de terugweg stond hij `s nachts met pech langs de kant van de weg... Soms zit het dus wat tegen.

De bus moet dus naar de garage en ik hoop dat hij zometeen met een auto van mij naar de klant toe kan.

Tenslotte nog een video. Deze keer een video over de ingebouwde lade voor bestek voor Neff vaatwassers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten