Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

maandag 27 juni 2011

Bezoek aan de Snaidero fabriek ter gelegenheid van nieuwe Snaidero Ola 20 Italiaanse design keuken

Regelmatig ga ik op bezoek in Italië voor mijn Italiaanse design keukens. Bijvoorbeeld naar een keukenbeurs of naar een keukenfabriek. Vorige maand ben ik nog naar Italië geweest in verband met de presentatie van de nieuwe Snaidero Ola 20 keuken. Hieronder wat foto`s die ik toen (onderweg) gemaakt heb. Voor de keukenfoto`s kunt u op `t voorgaande linkje klikken van de Snaidero Ola 20 keuken.


Soms gaan we ook met het vliegtuig, is ook wel heel leuk om te doen. Hieronder wat "vliegfoto`s" naar Italië:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten