Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

zaterdag 17 september 2022

Snaidero Vision keuken in Nieuw Vennep geplaatst (project 1049)

Een poosje terug heb ik in Nieuw Vennep de Snaidero Vision keuken bezorgd van project 1049. De keuken heb ik ruim op tijd geleverd om manco`s te voorkomen.
























Inmiddels is de vloer bij klant gelegd en de afgelopen week is Jan Levien bij klant aan het werk gegaan. Inmiddels is bijna de hele Snaidero keuken klaar. Het is echt wel heel mooi geworden.

Het verlaagde plafond wat je op de foto ziet heeft Jan Levien ook gemaakt. De afgeronde hoeken van het keukenblad komen weer terug in het verlaagde plafond. Mooi hé?! De afzuigkap zakt bij gebruik uit het plafond naar beneden. Na gebruik verdwijnt de afzuigkap weer in het plafond. Cool 😎.

De keuken was vroeg besteld en ook afgeleverd. De apparaten die ik binnen had heeft de klant ook gehamsterd. Alleen hebben we helaas nog wel manco`s voor dit project. Het wachten is nu nog op de Gaggenau inductiekookplaat en de Liebherr koelkast. Voor de time being heb ik dus een tijdelijke Bosch kookplaat bij klant geleverd met een tijdelijke Neff koelkast. Dan kan de klant in elk geval verhuizen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten