Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

dinsdag 6 september 2022

Falmec Matrix afzuigkap

Vorige week had ik een berichtje gemaakt over de nieuwe Matrix afzuigkap van Falmec.

Inmiddels heb ik een nieuwe afbeelding van Falmec gekregen van deze nieuwe eilandafzuigkap op Bipolaire Ionisatie.

Voor degenen die m`n video`s nog niet hebben bekeken; Bipolaire Ionisatie is een manier van recirculatie afzuigen die qua rendement heel dicht bij komt dan ouderwets afzuigen met gat naar buiten.




















Zelf heb ik in de showroom hier twee Falmec afzuigkappen gemonteerd die werken met deze Bipolaire Ionisatie. De Spring en de Twister.

In mijn vorige huis had ik zo`n Twister van Falmec en dat was werkelijk een fantastische afzuigkap. In mijn huidige keuken heb ik nu een afzuigkap zonder die Bipolaire Ionisatie en ik moet heel eerlijk toe geven dat deze qua werking toch echt niet kan tippen aan de Twister die ik voorheen had.

Vis bakken doe ik nu dus niet meer in huis maar in de schuur. Daar heb ik een ouderwetse afzuigkap met gat naar buiten. Dat werkt natuurlijk prima voor de vis.

Wat ook werkt is om vis te eten in de sushi. Hebben we dit weekend gedaan en dat is ook lekker vind ik.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten