Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 21 september 2022

Snaidero keuken in Eindhoven (project 1086)

Vandaag heb ik in Eindhoven de Snaidero keuken van project 1086 ingemeten. Mijn jongste dochter was mee, ze heeft de koelkast uitgetest 😀 (met toestemming van klant hoor).
























De klant in Eindhoven heeft de Snaidero Vision bij me gekocht. Een prachtige Italiaanse design keuken. Het wordt de opstelling van de video.

Alleen heeft de klant wel gekozen voor andere Gaggenau apparaten als wat ik in de showroomkeuken heb. Dus luxer (vacumeerlade er bij en dat soort dingen). Héél misschien gaan ze ook nog een Vision bibliotheek kast bij me kopen maar dat hoor ik nog van ze.




De kast met schuine deuren noemt Snaidero bibliotheekkast trouwens. Dat had ik vorige week al laten zien bij de Snaidero Vision keuken van project 1049 in Nieuw Vennep.
























Bij de keuken van Nieuw Vennep (bovenstaande foto) zit de deur van de koelkast er niet op. Dat komt voor alle duidelijkheid niet door Snaidero maar door Liebherr. De klant heeft een deur-op-deur koelkast van Liebherr uitgezocht en die is er voorlopig niet (daar had ik klant gelukkig al van-te-voren voor gewaarschuwd). Maar zo`n Snaidero deur kan ik pas monteren als de koelkast van Liebherr er is. Ik hoop dat deze koelkast eind dit jaar gemaakt wordt door Liebherr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten