Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

donderdag 29 september 2022

Snaidero keukens bezorgd

De vervoerder van Snaidero is deze week hier langs geweest om keukens te bezorgen. Deze keer zat er ook een grote Snaidero Ola keuken bij voor een klant in Rotterdam.
























Uiteraard zijn er deze week ook keukens gemonteerd. De Snaidero keuken van de projecten 1056 en 1073 zijn beiden geplaatst door monteur Jan Levien. Hier onder een foto van de keuken van project 1073. Dit is een klant die al 2 keer eerder een Snaidero keuken heeft gekocht (ook hun zoon heeft een keuken van mij).

Zoals je ziet heeft de klant van project 1073 de keuken van het S10 concept behoorlijk aangepast. Zo hebben ze gekozen voor greeplijsten boven de lades (je hebt dan geen push/pull systeem nodig). Ook heb ik hier bij de S10 gekozen voor een two-tone oplossing (het eiland in een andere kleur). De klant wilde liever alles in 1 kleur (wit). Verder hebben ze het rvs werkgedeelte vervangen door zwart gebrand graniet (dan hebben ze de gratis krassen niet).
























Tenslotte heb ik zelf natuurlijk ook nog gewerkt 😀. De klant van project 648 is verhuisd van Heerhugowaard naar Alkmaar. In hun vorige woning hadden ze een vroege versie van de S10 staan. Voor de nieuwe woning willen ze graag weer een Snaidero keuken. Ik heb nu een Vision ingetekend voor ze met Gaggenau apparatuur.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten