Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

vrijdag 2 september 2022

Prijsverhoging Falmec afzuigkappen

Vandaag kreeg ik een wat minder leuk bericht binnen van Falmec. Dit is de fabrikant van de afzuigkappen. Ze hebben een behoorlijke prijsverhoging doorgevoerd. Deze is effectief vanaf 1 oktober as.

Voor de mensen die zo`n afzuigkap willen is het dus wel raadzaam om de afzuigkap zo spoedig mogelijk te bestellen (en af te nemen).

Ook voor de Corian werkbladen heb ik een vergelijkbare prijsverhoging gekregen enkele weken terug (15%). Deze prijsverhoging ging per direct in. Dus eerder afnemen heeft alleen zin als je de toekomstige prijsverhoging af wilt dekken (is niet zo gek).




















Op bijgaande foto zie je trouwens links de Falmec Light afzuigkap. Deze afzuigkap heb ik thuis ook (zie onderstaande video).

Rechts op de foto zie je het nieuwe model van Falmec; de Matrix. Dit is een afzuigkap met bipolaire ionisatie. Dat is dus wel een completere/betere afzuigkap als de Light. Maar persoonlijk vind ik de Light wel mooier om te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten