Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.

Rudy`s blog over Italiaanse Design Keukens e.d.
Klik hier om naar mijn website te gaan!

woensdag 30 december 2015

Weer een keuken in Manchester verkocht

Zoals ik gisteren al op het blog had geschreven, ik had dus klanten uit Manchester in de showroom voor een nieuwe keuken. De klanten hebben de keuken gelijk besteld, leuk hé?! Het wordt Snaidero keuken project 709. De tweede keuken in Manchester dus.


De klanten uit Manchester heb ik `s morgens opgehaald vanaf Schiphol en `s avonds ook weer terug gebracht. Gelukkig zat alles mee qua verkeer dus waren ze op tijd terug op de vlucht terug naar Manchester. Ze hebben een S100 keuken uitgezocht, maar hebben de keuken wel wat aangepast. Zo is er een pantrykast aan toegevoegd en een pyrolyse oven (dus als extra oven naast de Neff FullSteam oven).

Voor de duidelijkheid heb ik hier onder de video ingesloten van de pantrykast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten